Spørsmålene og svarene (FAQ)

Hvis du ikke finner svar på dine spørsmål her, vennligst send oss en linje på support@eplekort.no.

Gavekort

Hvordan vil gavekortet bli levert?

Vi vil levere innløsningskoden som du finner på gavekortet via e-post sammen med instruksjoner om hvordan du bruker den. Du vil motta to e-poster, en fra oss som inneholder koden, den andre en kvittering. Hvis du ønsker etter en gavekort kode i form av et gavesertifikat vil dett bli inkludert som et vedlegg i en e-post fra oss.

Hvor raskt vil jeg motta gavekort koden?

Koden av gavekortet er vanligvis sendt ut så snart betalingen har blitt godkjent, eller i løpet av noen minutter etter kjøpet. Vi garanterer at du vil motta koden innen en time etter kjøpet. Vennligst sjekk din „Junk Mail“/„Spam“ -mappen hvis koden ikke har kommet innenfor denne tidsrammen. Hvis du ikke finner koden din kan du kontakte oss på support@eplekort.no og vi skal ta saken videre.

Kan jeg stole på gavekortene fra Eplekort.no?

Ja, vi selger kun legitime gavekort fra en autorisert forhandler i USA.

iTunes

Hvordan kan jeg bruke mitt gavekort på min Apple iTunes konto som ikke er amerikansk?

iTunes kortene fra oss er bare aktiv i iTunes Store USA. Hvis du allerede har tilgang til iTunes Store i et annet land, er det enklest å endre landet (i USA) på iTunes-kontoen din

Jeg prøver å opprette en ny iTunes-konto. Hvorfor er "None" ikke tilgjengelig i listen over kredittkort?

Du må laste ned programmet gratis i iTunes Store, for eksempel Hangman eller Google Earth og klikk på "Create new account" for å skape tilgang uten å gi et kredittkort nummer. Her er detaljerte instruksjoner om hvordan du oppretter en ny iTunes-konto.

Trenger jeg å bruke samme e-postadresse for iTunes og PayPal?

Nei, du kan bruke forskjellige e-postadresser. Bare sørg for at din e-postkonto (e) er aktiv, og at du har tilgang til dem.

Er det noe som kan forårsake at min iTunes-konto blir deaktivert?

Vi er klar over iTunes-kontoer blir deaktivert på grunn av bruk av gavekort som ble kjøpt med stjålne kredittkort. Slike kort koster vanligvis mindre enn den saldo som er tilgjengelig for dem. Problemet er at den personen som kjøper kortet og bruker det vil sitte med tapet dersom det oppstår problemer. Hvis du har kjøpt en slik kreditt eller du er usikker, er det anbefalt å opprette en ny iTunes-tilgang for bruk sammen med den nye koden fra Eplekort.noInstruksjoner om hvordan du oppretter en ny iTunes-konto.

Betalinger

Hvilken betalingsmåte tilbyr dere?

Det er to måter for betaling som tilbys. Du kan betale med:
   1. Kredittkort (Visa, Euro Mastercard eller American Express)
   2. PayPal tilgang

Trenger jeg å bruke en amerikansk adresse når jeg handler på Epl?

Nei, vennligst bruk din riktig fakturaadresse når du handler Eplekort.no. Adressen som PayPal trenger kalles "Billing Address", det er adressen som kredittkort-regningene blir sendt på.

Trenger jeg å bruke samme adresse på min iTunes-konto som jeg bruker til betaling på PayPal?

Du kan bruke en hvilken som helst e-postadresse du vil. Bare sørg for at din e-postkonto er aktiv og du har tilgang til dem.

Jeg har betalt $28,95, hvorfor får jeg bare $25 kreditt?

Det er mange kostnadsfaktorer som må vurderes til å tilby en tjeneste som dette. Dette er kalkulert inn i prisene

Er mine kredittkortinformasjon trygge?

Eplekort bruker PayPal som er en svært sikker betalings prosessor og blant de største i verden. Kortinformasjonen håndteres bare av PayPal, og blir aldri sendt til oss.

Kan man få kort refunderet?

Gavekortene refunderes ikke. Hvis du opplever problemer med koden, vil vi sende deg en annen kode uten ekstra kostnad, så lenge den gamle koden ikke har blitt brukt.




Returrett
Kreditt koder kan ikke refunderes og kan ikke returneres. Hvis det oppstår et problem med en kreditt kode, sender vi deg en annen kode uten ekstra kostnad, så lenge den eldre koden ikke er brukt.

Du må sende et skjermbilde eller bilde av feilen som kommer opp, ikke senere en 30 dager fra kjøp

Vi er ikke ansvarlige for koder som er solgt videre av kjøperen.